9/11/2009

 

Princesa de Africa

Als je Senegal wilt ervaren dan moet je deze film kijken, dit is hoe Senegal is...

Ik weet niet hoe het voor een buitenstaander is (misschien is de polygamie schokkend of de film zelf triest, of misschien toch moeilijk te begrijpen), maar voor mij laat deze film zien waarom ik verliefd ben geworden op dit land. Ik heb de film vanavond gezien met Mamadou, tijdens het Africa in the Picture festival. De film laat zien zonder te oordelen. Het is geen speelfilm maar een documentaire, het is echt. Het raakt me. Ik denk niet dat ik kan uitleggen waarom. Ik ben mijn hart verloren aan Senegal.

www.princesadeafrica.com

It's time to realise
What you say
What you did
What you know

Live the life you love
Love the live you live


Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?