11/02/2010

 

Alles wordt minder

Wat is er aan de hand met Nederland? Alles wat ik belangrijk vind wordt een heel stuk minder volgend jaar. Het lijkt wel of er een duiveltje achter zit dat er speciaal op uit is mij te pesten (en met mij een heleboel andere mensen).

Wat gaat er gebeuren?

Maar de column van Kader Abdolah in de Volkskrant gisteren was hartverwarmend, hij geeft mij steun om positief te blijven denken. Neem een biertje om de woede en frustratie weg te spoelen, zei hij. Dat gaat dan nu even niet, maar dan neem ik wel een lekker tropisch vruchtensapje. Kader Abdolah zei dat je gewoon met je vrienden af kunt spreken en lekker samen eten. Trek je niets aan van de negatieve ontwikkelingen in de politiek en maatschappij, zorg dat je zelf niet verbitterd raakt. En zorg dat je zelf hard werkt en vecht om iets te bereiken in je leven, dan doet niemand je wat.


Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?