7/15/2005

 

Nederland bovenaan

Uit een mondiaal onderzoek van het Pew Research Center blijkt dat de vijandigheid naar moslims toe het grootst is in Nederland in vergelijking met de rest van Europa. Alleen in Nederland heeft de meerderheid van de bevolking een hekel aan moslims (zie de Volkskrant van vandaag en zie het onderzoek zelf: onderzoek PRC

En nog steeds heeft Nederland het imago een gastvrij, ruimdenkend en tolerant landje te zijn...

Enorm balen dat Pim Fortuyn zoveel onderbuikgevoelens heeft wakker gemaakt. Het is veel beter als de slapende honden in de onderbuik niet worden wakker gemaakt, dus dat mensen niet zo stil staan bij hun onbewuste frustraties en die niet op bepaalde groepen gaan afreageren.
Comments:
jeetje wat schrijf jij veel op zeg kom er haast niet door heen hihihhihi
 
Dan heb ik je nu toch even een adempauze van 10 dagen vakantie gegeven :-)

En ik doe echt mijn best om het kort te houden maar het valt niet mee met dit onderwerp.

Ken ik je eigenlijk?
 
Ik krijg er geen genoeg van; zit al de hele zondagochtend te lezen.

Geweldig Esther!
 
Jeetje, wat een compliment! En wie ben je Tibor?
 
aha, ik zie nu dat ik op je weblog kom als ik op je naam klik (grappig, in De Bilt, waar ik werk)
 
Eigenlijk woon ik dus in Amersfoort; MicrosoftMapping is niet zo accuraat met coordinaten :-) Was hier beland via Hidde's blog, die ook in het lijstje "neighbour-bloggers" staat.
Leuke toevalstreffer.
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?